fullt upp som vanligt

Glömt bort bloggen helt och hållet imed vi hittat på en massa roliga saker denna veckan.< <jag sitter inte inne när det är super fint väder ute men nu har jag lite tid över ialf. Hämtade mitt schema innan på det nya jobbet. Jätte skönt ! Varit o druckit kaffe hos en tjejkompis också¨och handlar blomjord. Inte lätt o cykla med 40 liter i cykelkorgen haha . Men jag kom hem hel och jorden var fortfarande i påsarna. TUR!
Ska snart bege mig med Matte upp till en graverare för att fixa en present åt en kompis som tar studenten på fredag. YeYY !
tänkte jag bjuder på massa bilder idag så ni blir nöjda o glada och lovar att försöka blogga några gånger om dagen i fortsättningen men ni är dockl trogna läsare vill jag lova :) hälsa en glad hanna tilbaka !

kram på er !
jag
matte smygfotade mig en dag såg jag nyss haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0