Gick bra hos vetrinären :)

Dels var besöket gratis idag så det gillade jag skarpt :) Imed det e efterbesök efter kastrering så kosta det inget . Endå 3 månader sedan hon gjorde det men det rör inte mig jag tacka o tog emot helt enkelt !
Varit nere i stan och fixat ärenden sen varit hemma och slängt i en hårfärg i håret för ska till Malmö i morgon till brossans tjejs salong så hon ska fixa i slingor o sånt kul !
Sitter bara hemma just nu och ska snart ta ut Izzy på kisse tur , sen när matte kommer hem ska vi snabbt iväg och fixa ett ärende. puuuh vad man varit i farten idag och just nu har jag hicka så de e rätt drygt.
Nää nu ska jag föna håret så Izzy kommer ut . Gått sådär med träningen denna veckan men vi får på de efter all student och såna saker.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0