Pluggar :(

Plugga till något tråkigt är inget jag känner för att göra. Men på mitt nya jobb ska man göra en delegering och då får jag väl offra mig och läsa igenom det lite. Har svårt att läsa mig till saker vill hellre och det är lättare för mig att göra sakerna för att lära mig . chefen sa bara att jag kan testa ialf och informera sjuksköterskorna att jag aldrig hört talas om det som står i dessa papper och aldrig läst om det.
Det går som det går, jag tänker så här som sagt att bara för jag misslyckas med ett test betyder inte att jag är sämre än dom på jobbet som har utbildning för jag vet att jag är duktig och det säger personalen också !

nu ska jag läsa lite till sen ska jag ta en dusch sen cykla och fixa detta tramset haha !


kram

er
delegering
fick vika ihop allt igen för jag får nog ej fota uppg i dom :P men framsidan e  okej ju !

Kommentarer
Postat av: Alexis

SV: Hehe då får du se den på dagen då med fönstrena upprullade ;D

2011-06-16 @ 15:33:45
URL: http://ekkis.se
Postat av: B.

söta djur på headern! :)

2011-06-18 @ 20:36:27
URL: http://www.improveme.se/iamsoperfect

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0