Puuuuh - Städar !

Är i full gång med att städa lägenheten för här va skitigt tyckte jag imed vi knappt vatt hemma dena helgen och  jag vill ha rednt omkring mig :) Folk tycker inte de behövs städas hos oss nån gång för här alltid e rent men hallå ?? haha vi har tre djur som fäller. då behövs det verkligen städas ! jag kan inte bo i skit för fan :) haha .
har damsugning och torka golv kvar sen ska jag ta en dusch och ta ut izzy . Rätt kvavt ut så får öppna fler fönster för de e kvavt i lägenheten , ååååh vad jag vill flytta till hus :)

Har lite bilder från min kamera kom jag på så dom dyker upp om en stund så blir ni glada :)
Och en sak till ni ar blivirt riktigt dåliga på att kommentera så jag tycker ni ska bli bättre på detta :)
vill ju kunna kommentera era bloggar :P

kram på er

Kommentarer
Postat av: DemzziZ

grymt fin blogg du har här! :D

var med på min Dagens blogg vettja. :)



http://demzziz.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html



Kraam! ^^

2011-06-13 @ 17:06:42
URL: http://demzziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0