Dags att jobba kväll idag igen


Jobbat kväll dom senaste dagarna så ni får nöja er med några inlägg bara då jag inte bloggar när jag kommer hem vid tio på kvällen och nu på förmiddagen har jag annat att göra. börjar redan halv ett idag då dom ska ha apt möte så får jobba två timmar extra idag . Är jätte trött så hade gärna börjat kvart i tre som jag egentligen skulle göra men vafan 2 timmar extra idag sen är jag ledig i morgon vad jag vet !
Håller på att fixa lite här hemma och ska göra vid mig sen ta ut zzy sen är väl klockan kvart i tolv o dags att gå till bussen. Har inte jätte mycket att skriva nu då jag har lite att göra . Får se om jag orkar blogga från jobb :)

kraaam
lily
LIlla Lily :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0