Heej :) !

Lite upptagen människa är jag allt, tyvär är jag jätte dålig på att blogga som vanligt imed jag har jobbat så himla mycket och jag glömmer lätt bort min blogg nu förtiden, behöver erat pepp ju haha :) Ska försöka bli bättre men just nu kan jag inte lova det imed jag kan bli inringd på jobb hit och dit och man e rätt trött efteråt. Idag har jag varit i Helsingborg och passat lilla Hemi medans Sandra va på arbetsintervju, blev massa lek på lekplats och lite affärer.Eftråt så blev det fika med Sandra och hennes syster, Tack ! Sen vidare hem och äta middag sen cyklade jag & Matte till Maxi och handlade hem det vi fattades, skönt att man rör på sig för denna veckan börjar vi träna igen . Ska bli så himla skönt att träna . Just nu degar jag framför tv och datan framför mig, skönt att sitta i sin one peace !
Knaprar på ett äpple också, så himla gott ,med frukt. Blir en lugn måndagskväll idag ! I morgon ska jag gå bredvid på ännu ett vårdboende så det ska bli gott att få lite mer ställen att jobba på . Kväll i morgon och dag på onsdag ! Helt okej ka jag tycka för det är inte jätte långa kvällar men dagen kommer jag va as trött vill jag lova. 06.45 - 15.00 puuuh !
Nu ska jag kolla vidare på sos västkust !
Heej !
Kram !
jag

Kommentarer
Postat av: Emma

vad söt du är gumman:)

2011-11-15 @ 22:10:40
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0