Lite Ledighet

Jag har varit jätte tråkig på att blogga men jag har jobbat super mycket och har ite lagt blicken åt datan när jag kommit hem presis. Jag är nu lite ledig denna veckan för att kunna vila upp mig så det är skönt . Har jobbat alldeles förmycket och det höll chefen med om också haha ! Just nu sitter jag hemma och kollar pålyxfällan. Fattar inte hur folk kan handla på det sättet. Sen ska jag bort till Tina och hjälpa henne att måla ett rum :) Det är så himla rolig att kunna hjälpa sina vänner men är noga med vem jag hjälper för jag hjälper enbart dom som jag vet skulle hjälpa mej en vacker dag . Nej jag ska nog ta en tripp ner till stan innan jag ska dit om jag hinner.
kraaaam
lily
Lily :) får bättre bild sen :) vi e ju jourhem till en katt tills hon får et eget hem :9 kan manhjälpa så ska man :)

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-06 @ 13:39:22
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0