Full lägenhet sedan igår !

Blev rätt sent dom kom som skulleövernatte här, skulle blitt vid fem tidenmen icke. Jag missa allt jag skulle göra haha ! Sånt som händer ibland. Robin(brudgummen) Simon(bestman) Ida (bestmans tjej) och jag och Matte har sovit hos oss inatt, trevliga människor, så idag ska jag fixa Robins hår ville han och jag färgar Mattes . haha tur Ida kan ordna sig själv :D Sitter och väntar på att Simon & Robin skall komma tillbaka från hyrbutiken dom skulle hämta sina kläder. har dukat fram frukost och såna saker och Matte ska hoppa in och duscha så är det gjort. Otur hade dock Robin och Simon nyligen i butiken, Robin hade inte sitt kvitto på att han betalat handpenning, Det ska va en kille till det asså haha , han får ta med dosan o visa att det är betalt via internet och hoppas att dom godkänner detta .

Jag är hungrig så jag äter snart själv haha !

kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0