Godmorgon :)

piih vad det regnar ute idag, det verkligen vräker ner idag. Varit vaken sen 9 ungefär men fick ta ut Izzy först såklart i skitvädert, inget hon var jätte förtjust i kan jag lova haha . Ätit frukost och sitter ock kollar på film, rätt skönt för jag börjar inte jobba från klockan halv 2 . Slutar ´8 ikväll så det gör inte mig något alls .
Vi handlade hem massa gott igår men efter att vi hade ätit middag orkade vi inte ett dugg haha,
Kanske blir ikväll om man är sugen på det då efter jobb. det är en lång vecka framför mig men som tur är jobbar jag förmiddag i morgon sen ledig onsdag sen jobbar jag mellan halv två och 8 på torsdag o fredag e de surt för då jobbar jag halv två till kvart i tio. blääää. Dock ledig lördag och jobbar söndag dag :)


nu ska jag se vidare på filmen :)
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0