Hälsar på familjen idag :)

Idag är jag hemma i Eslöv hos mormor och har träffat syrran och my , lilla thea va hemma och var sjuk men får bli en annan dag :) Matte är ju med en killkompis i norrköping för hans vänner där hade ordnat svensexa åt han så matte följde med dit :) Tråkigt att vara utan homom hela helgen men jag jobbade kväll igår och är i Eslöv idag och jobbar förmiddag i morgon så det gör inte så himla mycket , jag sysselsätter mig :)
Ska även hem till en tjejkompis och ta en cider sen är det nog tid att bege sig hemmåt. vill ej komma hem för sent imed jag börjar jobba halv 8 i morgon så.

btw, izzy tror hon kan gå hur hon vill hos min mormor,
izzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0