heey & Hopp !

Jobbade igår som vanligt oh är ledig idag, eller njaa ledig och ledig, jag jobbar inte ialf.
Ska på ett introduktionsmöte som alla nya inom jobbet måste gå på så det är bara att le och gå dit.
13.30-16.30 hoppas det inte tar alla dom timmarna för det är rätt jobbigt att sitta och lyssna i tre timmar.
Ska ta och hoppa in i duschen så det bli gjort och håret blir tvättat .
Inte mycket kvar att fixa men det är endån massa vi måste hinna med haha ! Allt löser sig.
Har bockat av mina skor på listan ialf, omklackade och fina :) billigare att klacka om än att köpa nya haha !
Nää nu måste jag få saker och ting fixade här hemma så Matte slipper sånt när han kommer hem för han jobbar så ska han inte behöva göra en massa hemmasysslor ju imed jag är ledig :)

kram på er ¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0