Jobbat hela denna veckan


Har fått hoppa in och jobba hela denna veckan så det är därför jag ej kunnat blogga imed allt blir ändrat när man skall jobba sådär bara . jobbat delade turer också. sista jobbdagen idag :) I morgon skall vi till Liseberg :) WOOPWOPP  ! Annars har det inte härn så himla mycket, umgåtts med Tina ena dagen och hennes & hampus lilla vovve selma, skall bli oftare :)
klocka
Min fina nya klockan :)
tårta
Min systerdotter fyllde ju år så hon fick ha en tårta hon gilla :) dock blev
de ej en bild när den va hel haha
tårta
Och den andra :)
jag
Var tvungen att cykla till stan ofixad för annars skulle jag ej hinna handla innan jobb en dag haha
regn
Stod på jobb när de regan som fasen en dag denn aveckan o vem fick gå ut o hissa upp
den man har för solskydd ? jo jag haha .
izzy
izzy va dyngsur efter en lektur ute med selma haha , de började regna :( 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

fullt upp i veckan. heheh regna inte lite på ena bilden ser jag:) JÄTTE fin barbapappa tårta:)

2011-09-03 @ 13:39:14
URL: http://www.mammatillbenjamin,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0