jobbat hela veckan !

Har inte alls haft tid till bloggen på 5 hela dagar tyvär och sorry för detta ! Jag bloggar inte som förr då jag jobbat rätt mycket sen början av sommaren. Men det är viktigare med jobbet än bloggen. Mäker det även på andra bloggar att dom har andra saker för sig och det är väl självklart, man skall inte bli inbunden i sin blogg för mycket.
blev inringd på jobb i morse och givetvis tackade jag ja sen ska jag jobba där ikväll igenmellan halv 5 och halv tio. Skulle egentligen bara jobbat kvällen men jag är inte den som tackar nej till extra pengar ialf.
Ska se om jag kan få in bilder på datan så ni får se lite bra bilder.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Daniel Leon

Hejsan, tänk att finna dig såhär på internet :), Det var inte igår det, jag hoppas livet leker och att allt är bra med både dig och pojken (enl. bloggbannern är ni fortfarande ihop). Hade varit kul att ta upp kontakten igen. // Kramar, en gammal vän!

2011-09-29 @ 22:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0