jobbat idag :)

JObbat mellan 07.15 & 14.30 idag , rätt lugn dag på jobb så det gjorde inte så mycket, sen slapp jag sitta och sakna ihjäl mej efter Matte som kommer hem ikväll . Ska bli så himla skönt att få hem min underbaring, Visst det kan vara rät skönt att man är ifrån varandra men jag saknar ju han så himla mycket !
Nyss kollat en dansfilm och gud vad jag saknar dansen , funderar på att börja igen om mitt knä inte dummar sig, jävla handbollskada asså. Får väl gå till min läkare i Lund och få ett godkännande som jag kan kössa upp nån stans .
Nej nu ska jag ta och lata mig ännu mer innan Izzy ska ut på promenad.
Kram på er !
 rönne å
Liiiiite översvämmning nere vid ån haha ! stackare som äger denna båten .
 rönne å
Trädet var enda nere i vattnet :/
me
Slappe stil idag :)
skog
Gick lite i skogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0