work work work

Jobbat ett dagspass idag också, enda röra på jobb asså, fattar inte varför folk ska krångla till vissa saker.
Sitter och slappnar av framför tv och datan med spotify , skönt att få ta det lungt just nu .
Är sugen på att shoppa nya kläder till höst och vinter. Trött på allt gammalt så håller på att sortera ut en massa liksom så mina systrar får sånt jag inte vill ha , dom blir så glada då !

Ätit lunch också och fixat ett papper jag skulle lämna till försäkringskassan så är det fixat.  NU ska jag bädda för det hann jag inte imorgon haha , får passa på när man har tid liksom, får se hur det blir det där med kläderna asså. vill men får se om det blir av idag !
kram på er skog
solen skiner också idag :) super mysigt väder ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0