23 augusti 1994

samma sak varje år, detta är en hemsk dag för mi och min familj, det e så här min och mina syskons mamma dog
exakt denna dagen för 15 år sedan , det är lika hemst varje år, kämpar sig egenom etta fortfarande, ler på utsidanmen innuti e man ibland ettvrak som vill ha sin mamma tillbaka, skriker inombords för att hon aldrig kommer tillbka till oss, vill verkligen att hon ska komma tillbaka men vet innerst inne att hon inte gör det och det gör så himla ont att försök inse detta
jag har nog inte riktigt accepterat att hon är borta från mitt liv och kommer nog aldrig att göra detta heller, nu kankse ni undrar varför jag skriver om deta i min blogg, men som sagt det är min blogg och är int ute efter att folk ska gilla det jag skriver utan skriver för att få u e massa och en rolig sak att hålla på med, jag skriver om detta fr det lättar mitt hjärta, j är glad att jag har mina vänner men framföallt min sambo som verkligen har stöttat mig genom mina tuffa tider, finns inte tillräckligt med ord som får dig tillbaka mamma och den inserjag men måste få ut mina tankar ! jag kn säga hur mycket jag saknar & Älskar dig mamma ! du är fortfarade en stor del av mig och kommer alltid att vara det !
Du Är Förevigt Saknad mamma ! JAG ÄLSKAR DIG! vila i frid !
...

Kommentarer
Postat av: Mimmi!

Stakars dig och dina syskon!!!!!!



Mimmi!!!

2009-08-24 @ 15:12:20
URL: http://mimmiscarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0