Dagens Bilder !!

nu kommer dagens bilder :) fick ta två egobilder också :D haha
sen kom nyss viktor och johan så vi sitter och kollar på en film :)
jAG
jag var tvungen :) i Know Im Hot !
jag
även på denna bilden !
katterna
våra kaeer, ronja & Bebis !
kycklingsallad
vi åt kycklingsallad med räkor,gurka,ägg,kycklingfile,grönsallad & Beanersås
johan
Här har vi Johan
viktor
här har vi viktor
mattias
Och min favorit, min älskling mattias :) <3<3<3<33<3<3<3<3<3
filmen
Filmen vi ser, hel okej och rolig :D




Nu ska jag kolla vidare på filmen så hörs vi sen :)





Vad säger ni omjag ska ha Veckans blogg tävling ? ni som e för skiv en kommentar där det står veckans blogg !
sprid även det vdare så fler kan vara med ! sprider ni det vidare så skiv det också så får ni en länk av mig i min blogg !
see yaa

Kommentarer
Postat av: Kandii

Fina katter. :)

2009-08-18 @ 12:58:10
URL: http://kandiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0