dålig uppdatering ,,,, JAG VET !!!

godmorgon, skrev typ bara ett inlägg igår, berom ursäkt för detta
jag hade inte tid asså, vi hjälpte viktor att flytta hela dagen så
och sen när jG VAR HEMMA OM SKULLE JAG BYTA OM
så hann inte då heller :( sorry ialf :D
men menidag ska jag nog hinn med några inlägg ialf :)
men nu ska jag iald bädda sen äta frukust :)
peace


Gårdagens bilder
...
jag & Mattias, haha naaw älsklingen blinkade :D
mattias
mattias fular sig :)
...
blev lite drickande igår i viktors nya lägenhet :)
...
MUMMA!!!
jag
jAG :)
johan
Johan
...
viktor
...
mattias hade tråkigt
 just vid detta tillfället
...
jag & Mattias :)




hjälpte viktor att flytta  i går
...
jag :D
 mattias
mattias :)


bilder från fredags
...
tacokväll i fredags :) dock bara få bilder
jag
innan dom andra kom fulade jag & Mattias oss, jag blev bild offer :D hahadenna bilden bjuder jag å :D





Kommentarer
Postat av: scout. out and about.

<3 aquatini, ska nog ta mig en sväng in på grönan och köpa några efter jobbet!

2009-08-02 @ 15:51:53
URL: http://www.hawaiiavenue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0