god morgon :)

gud vad jag känner mig utvilad :) konstigyt när jag sov under kvällen igår :F haha
men men e vaken nu, mattias sover fortfarande :/ men han vaknar väl snart hoppas jag :)
vi ska ju fixa lite saker idag, hylla ska upp i lägenhet, bordet vi ska ha på balkongen ska hämtas
plus bänken som vi ska kapa så det får plats på balkongen :) mycket härligare än stolar :)
fint blir det säkert :) sen får vi se hur vi gör om vi kör och lämnar en mobil min lillasyster kan låna, får se om vi har tid
jaha nu tänkte jag gå och diska ialf :) så vi hörs snart igen bitches :)



see yaa !

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin blogg :)

2009-08-16 @ 11:02:09
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0