Godmorgon

sitter framför tv med datan :D haha lite lat idag :)
men me det får m vara , börjar det nya jobbet vecka 36 och
ja jag längtar till dess så man har något att göra om dagarna :)
sa gå oc göra vid mig lite nu ialf, sen ska jag gå bort till jessica, ska
passa hennes barn :) emma kommer också så jag får lite sällskap :)
skit trevligt :) jaha sen ikväll sa jag och mattias cykla till has mormor och
morfar, bjudna på middag så det kan väl bli trevligt :)
men nu måst jag göra vid mig lite ialf :)
glöm inte anmäla er till tävlingen jag ha om veckans blog !
har ingen gjort det till ikväl avslutar jag bara tävlingen !
hörs sen då
see yaa
lots of kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0