Godmorgon :)

nu e jag uppe :) lite tidigareidag  gick upp 09.00 idag haha ;D
bättre än halv elva :) jaha dte e skit fint väder ute ilf :) blir säkert varmt idag :)
har saknat värmen:) ingen aning om vad jag ska göra under dagen idag
får se, men ikväll ska jag oc mattias umgås själva för han åker i morgon och
kommer inte hema från söndag :(han ska ju till hälsingland till sin farfar med sin pappa
bror o hans pappas fru på hans fsters begravning :(:(:( R.I.P !
och jg har inte träffat henne så kändes inte rätt att åka med heller då!
så får vara själv hemma som jag hatar :( Vill verklige inte och de finns ingen som kan
vara hosmig under tiden :( inte ens en dag :( sjyyysta vänner man har  hah :D
nej men ska fixa lite här hemma nu :) hörs snart :)
finalisterna om vckans blogg komer upp ida :)
Håll Utskick!
see yaa peace
lots off kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0