har tråkigt

har skit tråkigt så skriver ett till inlägg :D tåget går ej från tjugo över två så
man fårnsitta här och kolla runder, stavar jag fel e detta datans fel för den e helt cp
skit seg o cp e den <11! blir massa skumma tecken också, men ni får står ut med det nu ialf
jaha vet inte riktigt vad jag skall skriver mer än att kissie har ännu större ko läppar nu
så himla fult, pinsamt att hon gjorde dom så stora ! FULA! men emn orka liksom
hon tror hon  störst bäst och vackrast, och hon tror att alla älskar henne osv,
e det inte bättre med en blogg där man skriver om vadman gjirt om dagran osv ?
jag tycker min blogg e helt okej, även jag ej har mega mkt läsare men dom jag har tänker
jag inte sitta och snacka skit om som vissa gör <1 ILLA!
men jag gillar minaläsare :) kul att ni läser min blogg :)
nej nu vill jag ha glass, ska tvinga lillasyster att äta glass med mig :D
kolla hennes blogg också esks.blogg.se




peacearmband

Kommentarer
Postat av: em

Hej! Allt bra? :)

2009-08-04 @ 14:55:58
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0