hej alla bloggare :)

har inte hunnit skriva idag tyvär :( måste bli en bättring på detta tycker jag :)
seriös sett det nyaste ? kissie tatuerar in barbie ? haha skrattar ihjäl mig !
hon e som hon e , skit i det nu ialf :) kände bara för att skriva det ialf :)
jaja hon skryter som vanlig om sina läsare att hon e en av sveriges största bloggar
men fan inte dom intressanta det e samma hela tiden typ tycker jjag ialg :D haha
jaja idagh har jag umgåtts med jessica och hjälp henne möblera om i deras sovrum :)
skit mysigt blev det ialf :) nu e jag hemma en sväng :) måste ner till arbetsförmedlingen och
lämna lite pappaer om det andra jobbet jag snart ska börja på :) längtar tills det blir vecka 36 :)
jaha mattias ligger os over en runda, det gäör han alltid om fredagarna :) så satte mig här en runda :)
tänkte lägga upp massa inlägg nu ialf :) hoppas ni haft en bra dag än sålänge :)


peaced

Kommentarer
Postat av: gabbie

Sv; Tack ska du ha. Jo det mesta är väl bra.

Du hade väldigt fina ögon.

2009-08-14 @ 14:34:35
URL: http://gabriellacastells.blogg.se/
Postat av: hedda

Åh tack så jätte mycket, hoppas du kommer följa den:)

Ha en trevlig dag. Kram på dig!

2009-08-14 @ 14:35:23
URL: http://heddasiesing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0