hejsan :)

nu e vi hemma, varit och ätit middag hos mattias pappa o hans sambo :) eller
ska man säg  fru när dom nu f´gift sig :) haha :) gulligt
jGA SKIIIT GOD MIDDAG IALF :) blev inga bilder :/ synd men tar det nästa gång islt
har andra bilder från ikväll ialf :) vad har ni annars gjort idag då?
fan vad glad jag blir nu, har haft mååååååånga besökare :) skriv om ni vikl följa mig på bloglovin :)
så följer jG ERAN BLOGG ! BARA Skriv så lägger jag till er :) ni gör mig skiiiiit glad över att kolla min blogg :)
jag uppskattar det verklige och svarar på alla gästboksinlägg, dissar inte mina läsare som vissa andra gör :D
jaha hon gör det igen ialf, kissie klagar på att folk smygfotar henne o skriver massa om henne
serisöt tjejen du får skylla dig själv !!!! du snackar skit om dina läsare osv o lägger ut bilder på dom ! ska du gör så får du räkna med att få skiten tillbaka ! DIN DUMMA BARBIEDOCKa MED KO LÄPPAR! PSSS & USCH PÅ DIG !

peace
jag
Jag innan vi stack till mattias papap :) visst e kavajen snygg ? jag tyckte om den jättemycket :)
jag
jag fular mig som vanligt :D



Kommentarer
Postat av: C a f f i - c a f f

Svar: Vad härligt, det har jag med. :D vad hittar du på ikväll?

2009-08-02 @ 22:27:36
URL: http://caffey.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-08-03 @ 04:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0