Im Back at my Lovely home :)

så nu e jag hemma :) eller varit det en stund :) fixat lite här hemma :)
sen har jag och mattias ätit glass :) MUMS!
jaha fint väder idag igen .:)NJOOONJAG MÅSTE BERÄTTA
träffade två vänner från eslöv :) Pierre & Christoffer :)
skit kul :)
jaha annars idag då?! joo det e ljusfestivalen i ängelholm :) öltält, danne stråhed osv :)
Härligt
förfest hos viktor ikvälll :) just nu sover mattias en runda :)
jag ska snart ta disken o sånt :)
sen kankse man ska börja fixa sig lite då :)


vad har ni gjort idag då?
peace

nya skor
var ju och handlade nya skor :) hittade tre par till :)
ett par låga ballerina :) söta va ?
skor
ett par nya klack :) också fina tycker jag :)
skor
ett par lila klack också :) skiiiiiit söta när mN HAR DOM PÅ SIG :)
glass
Mumsade i mig detta :D
jag
Dagens jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0