im back bitches :D

så nu e jag hemma efter en rätt trevlig dag :) innan idag gick jag till stan för att fixa saker :)
sen hem till jessica , satt och snackade och drack kaffe med jessica och emma :) mycket trvligt
sen gick jag hem och fixa mig lite och väntade på att mattias skulle komma hem :)
sen körde vi till bunkeflustrand utanför malmö till min lillasysters kille andreas :)
min syster var även där :) andreas fick sina presenter idag för han fyller år på torsdag men då kan vi ej åka ner tyvär :(
men han blev glad ialf :) sen körde vi fyra till entre i malmö ( KÖPCENTRUM)
hittade ett linne till min korta tröja jag handlade för ett tag sedan if you know what i mean :D
sen lämnade vi av dom vid busse så dom kunde åka hem sen körde vi hemmåt :)
stannade på burgerking i glumslöv för att handla varsin milkshake :D MUMMA!
sen mot ängelholm :) skulle tanka lite :D haha automaten ville ej ha den ena sedeln, efetr ett tag gav vi upp
men vi kunde tanka lite ialf :D
e hemma nu , tänkte gå ut och röka sen lägga mig i sängen o se klart filmen jag startade igår :D 7
blev för trött igår kväll så :D
hörs snart
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0