nu har jag städat klart :)

nu har jag städat klart :) skönt när det e nystädat :)
jaha ska snart cykla bort till mattias pappa & Mia o lämna cykeln och vattna deras blommor och
tain posten till dom :) dome sart i stockholm så får hoppas att om kör hela vägen :)
annars ska doms ova hos mattias bror som också e med dom :)
men jag hopps hellre på att mattias kommer hem :D
jaha efter ja varit där sk ja till jessica & Nicklas o sitta där en stund :)
ska spela wii o umgås som jag skrev innan :)
kan väl bli trevlig och jag ipper sitta hemma ocg bara glo helt ensam :D
men jag ska skura golvetivardags rummet sen skajag bege mig ialf
så vi får höras nä jag kommer hem :)
just nu spelas pink : sober tror jagd et tavas ialf, men skit bra låt :D7
nu skajag fortsätta sen bege mig :D
hörs sen när jag kommit hem :)
see yaa
peace !
vi
saknar min älskling jätte myckt ! längtar tills jag få krama han :)
vi för alltid hjärtat!

Kommentarer
Postat av: kale

nu har jag också lagt till dej snygging:)<33

2009-08-22 @ 18:47:38
URL: http://prettyshawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0