säger godnatt nu

nu säger jag godnattm börjar bli trött
mattias e påväg hem, men e ej hemma från
2 halv tre :( men han lovade att väcka mig när hn kom hem :)
längtar tills jag får se has ansikte och pussa han krama han
hålla om han ligga i hans famn, vakna upp vid hans sida i morgon :)
BARA LÄNGTAR! men ögonen börjar svika mig nu haha,kommer ej orka vara upp länge till
s ska göra mig redo för sängen :) så ni får ha det så bra så hörs vi i morgon
ha det super bra alla och hoppas ni gillar min blogg än en gång :=)
lul att fler kollar inminblogg :=) snart e det dags för en tävling känner jag
än så länge vet jag ej vad det blir men det kommer bli kul tycke jag :)
kul att folk tävla imin förra tävling :)
sov gott alla
livet e värdefull så lev dagen och njut av livet alla ! REMEMBER THAT!
xoxo hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0