säger godnatt

nu säger jag godnatt :) vår tv e cp så vi lägger oss i sängen och kollar på film :)
mysigt mysigt :) söndag e ju till för att slappa tycker jag ;:D haha
jaha inte mycket som hänt mer idag, vi har bara varit hemma idag :)
skönt för en gångs skull :) ätit middag o bara slappat..
helgens bilder var det ja :D
peace



Dagens bilder
...
Ronja tyckte inte om popcorn :D

MUMMA!
...
bebis ser helt trött ut :D
...
...
...
...

dopet
...
dopet
...
...
...
...




sååå det var lite av dagens bilder :) jag lägger upp helgens bilder i morgon, ska kolla film nu 7
så hinner inte riktigt :DS haha MEN LOVAR ATT GÖRA DET I MORGON
 och det blir bättre med uppdateringar i morgon :)
peace




en sak till, jag tycker fortfarande inte om bitsches som kissie ,desire,paulina , ja dom tre e barbiedockor !
synd dom inte läser min blogg så dom fattar hur stupid dom verkligen är !
seriöst, det läppstiftet dom har ebara för jävla fult eller vad säger ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0