Vi Överlevde Ullared :D

haha som sagt vi överlevde ullared :) vi gick upp 06.00 idag för att äta frukust
och göra vid oss, man kan ju inte gå bland folk och se ut hur som hellst tycker jag .
jaha vi var framme på ullared runt halv nio tiden ialf :) blev försenade när vi körde
från ängelholm, men det blir vi alltid , kvittar vart vi än skall :)



haha väl framme ialf ..
rökte efter lång bilresa :) haha, sen gick vi in och började kolla
bland alla hygien och rengöringsaker
som man handlar hem til hemmet, billigt och
bra där uppe så lika bra att passa på tycker jag :)
sen när vi tagit alla saker vi skulle ha gick viktor och
mattias till killavdelningen och jag vidare
till tjejavdelningen, skönt att gå själv endån, trodde
det skulle bli tråkigt men nej då :)




kollade bland alla kläderna, förer som inte vet vad ullared e så e
det ett stort såkallat köpcentrum med
billiga saker allt möjligt, alla kläder e samma som i andra
vanliga klädaffärer bara att det e det som blir över
eller sytt fel ja ni fattar ialf,, men men gick där och kolla runt lite ,
gav det lång tid men hitta knappt något,
gick in och prövade , slutade med att det blev tre plagg bara,
jaa jag e också chockad haha :D
det blev mattias och viktor också slka jag tala om för er :D
men det e väl bra att man ej slösa sina pengar på det :D
ialf idag :D haha  jaha sen gick dom med till inrednings avdelningen :)
jag & Mattias skule hitta lite till lägenheten:)
hittade lite blandade saker :) räcker för stunden man ska ha
nån stans att ha det också så :D haha





sen gick vi bara runt och kolla osv ,köpte saker till min systerdotter osv,
sen vidare till kassorna
var där inne i ca 3.5 timmar, räcker :D
haha sen ut och lämna sakerna i bilden,
sen vidare mot burgerking och åt, man blir rätt hungrig av att kolla massa
saker bland mycket folk :D jaha
sen tvingade jag dom att gå och kolla i affärerna runt om :)
 gjorde vi en snabb runda, hittade fler saker :)
säger inte vad det är ni få se det på bilderna :D
haha sen bort till bilen igen , hemfärden började :)
viktor somnade i baksätet haha , väl hemma i ängelholm
lämnade vi viktor på torget för han skulle
göra ärenden, sen vidare till pappa, skulle lämna
 det han hade bett oss handla, snacka lite och sånt
sen körde vi igen för vi var trötta,





väl hemma, packade upp alla sakerna, ordnade lite sen
satte oss framför tv :D skönt att få sitta ner en stund :)
jaha sen har jag bara putsat fönsterna, mattias ligger i
 sängen och vilar :) behöver han i med han körde idag :D
jaha sen kollar jag bara på gossip girl, annars inget, så
 jag säger hej svej så länge :)

bilderna kommer upp om en stund !

ni vet att ni älskar mig!
xoxo hanna

Kommentarer
Postat av: Elin

gah, ullared. har varit där en gång. Det va galet !

2009-08-26 @ 17:45:10
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Vad bra ^^. Jotack med mig är det bara fint.

Händer ikväll då? :)

2009-08-26 @ 17:45:17
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Elin Thor

Hej! Skulle vilja tipsa dig om gratisbio, jag har inte vart medlem så himla länge, och redan fått presentkort på 450 kr, och kan beställa ett på 150 kr till. Jättebra och jättelätt att få poäng. Testa själv! Blir du medlem genom min länk får du dessutom 75 startpoäng :) http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=55187

2009-08-26 @ 17:53:30
URL: http://elinthor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0