what ?

vet inte om katrin kommenterade mitt inlägg, vet ej om det e hon
men hon skrev  detta kan inte vara sant, nått i den stilen
vad ? vad e inte sant ? e det bara jag som e trög eller, skriver att jag
håller med henne att hennes åsikt e bra vad hon sa i vakna med the voice så e hon bara otrvligt
ska man bara tolerera detta ? hon kunde lika gärna skitit i att svara
serisöt , väldigt moget av dig om det nu e du!
ellelr vad tycker ni ?
vore skit bra om ni gav mig ert svar om vad ni tycker !



men men nog om det då, skiter fullständigt i om hon ska vara otrevlig då
e hon inte värd mig som läsare eller mina kommentarer!
jaja var ju på ullared igen i torsdags, gick skit bra och vi hade svin kul jag & Emelie
sen var jag bara hemma :) jaha igår festade vi, blev förfest här hemma hos mig &
mattias, sen utgång, gick som det gick, en kille började bråka med en vän till oss
kunde inte hålla truten så bad han ta av sin blöja och komma ner på jorden,
alla bara garvade :D haha jaja sen åt vi och drog hem :)
idag ska jag och mattias bara vara hemma och mysa framför två filmer vi hyrde, men nej nu
ska vi äta, lägger in bilderna efteråt :)



see yaa
peace

Kommentarer
Postat av: > emelie smolle

superfin blogg ! :)

2009-08-29 @ 20:03:31
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: Malin

Allt bra idag? ^^.

2009-08-30 @ 10:45:54
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0