Whatever bitches

jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig, visst vissa saker kan sätta sig !
men varför bry sig ? jag skriver om vad jag vill när jag vill här på min blogg
det är ingen som ska tala om för mig vad jag ska skriva om ! så istället
för att vara anonym och skriva en dum kommentar stå för vad du tycker
och skriv vem du är kan du inte det kan du lika gärna strunta i att gå in på
min blogg ju, jag krusar ingenm, jag skriver för att jag vill , inte för att alla ska älska mig
och älska min blogg, jag vill att folk ska läsa min blogg för att den e intressant och att
jag blir omtyckt av det jag skriver inte för att bli hatad,
jag är hellre älskad av få än hatad av många ! och så är det nu !
fatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0