Bilderna Jag Lovade

från min födelsedags firande
...
...
...
systerdotter theA :)
...
Pappa,Matte & Micke
...
lillasyster elin ville ej vara med på biuld :D
...
storasyster emma :) fick lura henne för att få med henne på bild, då blir det aldirg
skit bra bilder :D men lika söt endån min syster :)
'...
my min andra systerdotter bar på vår ena katt hela tiden haha :D
...
my och bebis igen :D
...
thea snodde elins skor :D
...
pappa och hans barnbarn my :)




på väg till eslöv
...
solen kom fram och matte hade ej med sina solbrillor så jag gav han mina :D
bättre än inget,
,,,
its me :D
...
jag & Matte i bilen påväg till eslöv :D

handlade två skit fina saker när vi var på ullared :)
...
tavla &
Klocka
...
har julgran detta året också, inte jätte bra bild, ljusen där uppe sydn ju inte :( haha
...
...
varsin julkalender :D haha

klippte min arbetskollega
...
Före
Efter, ( Dock inte vidgjort så ska ta en bild när han fixat håret :D)
...
han får fixa det en dag så ni ser hur det e , luggen e inte framme heller, det e sne lugg :)

hälsade på två vänner och deras hund & Katt
...
...


sen roade kjag mig ju när vi var på akuten igår, man blir rätt trött att sitta och vänta flera timmar
...
...
två ego bilder blev det och ...
...
matte var rätt trött haha :D höll på att somna i stolen , då började jag
leka lekar med han, ni vet den man ska kitla under handen sen slå på handen innan den andra
hinner ta bort sin hand :D haha så jävla kul men jag förlorade som vanligt :D
'
...
jag blev också trött efter ett tag men sen slog det till nått i huvdodet hahahha
den lättroade hanna komm fram :D
...
hittade såna handskar där som man kunde blåsa UPP :d HAHAHHA


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Härliga bilder:) Tårtan såg god ut:)



/E

2009-12-04 @ 21:04:26
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0