godmorgon alla glada :)

God morgon  godmorgon, härlig dag idag eller ? hmm njaa inte direkt
trött som fan, blev väckt av min mobiltelefon, och al,la vet jag inte gillar att
bli väckt :) men vem gillar det ahha , typ ingen, jaha var i eslöv igår ialf, min storebror fyllde 31 :)
gammal snart ju :P haha skit trevligt var det ialf, annars jobbade jag förmiddagen igår , sen bara tpg det lungt
jaha idag ska jag tvätta ikväll och nu uinder dagen ska jag städa här hemma :)
behövs göras så :D tycker jag ialf :P haha sällan jag ska städa :D
men det finns inget annat att göra n'är man e ledig , bättre ta såna saker då :P
jaha bloggen kommer fram då och då nu, har så sjukt mycket inplanderat denna månaden
min kalender mår inte bra av alla planeringar :D haha kan man säga så :P haha
jaha nej men har nyss ätit frukust ialf :) fil,puffar & banan :D skit gott :P

nej men jag kankse ska ta och gå ut och röka, ja jag vet det e en dålig vana men taggat ner på det ordentligt och mer sk det bli vill jag lova, och nej man kan inte sluta tvärt, jo man kan men inte jag ialf
så gnäll inte om det eller ha nån kommentar om detta :D haha. jag e jag inte du !
ser npå nyhetsmorgon nu, hahhaha det finns spöke på grand hotel i helsingborg :D
kankse ska till 5 e våningen där och bo en natt se om det stämmer :D men men det finns spöken så varför
skulle det inte vara sant :D hha fan vad mina fingrara skriver idag men det e väl roligt
stavfelen får jag dock be om ursäkt för i med jag nyss vaknat, :D
e inte helt van vid min mini data :D haha ,men den e så himla fin tycker jag :D

jaha nej  nu ska jag röka ialf,idag tar jag före och efter bilder på vissa saker så får ni se hur duktig jag är idag :D
jag tänkte dra igång en liten jultävling snart så sprid detta vidare och håll utkik efter min tävling :) B
vad det blir får ni vet den dagen :) inte lång tid kvar tills det nu :)
kan ialf säga att det blir nästa vecka :) så sliöpper ni sitta vid datan o halv dö av nyfikenhet :D
så bar4a håll koll, ju fler some  med desto roligare blir det,


hörs sen
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0