godmorgon

varit vaken i typ en och en halv timme, ej skrivit än
har ätit och kollat på tv och haft en skön morgon :)
man behöver inte starta datan direkt man öppnar ögonen :)
har ej hunnit göra så mycket :) suttit och kollat på våra bästa år
ochy ätit och tagit kläder på mig :D
och nu e våra bästa år slut så ska börja sminka mig :)
ska ju ner till arbetsförmedlingen men blir att jag får gå dit
klockan ett i med dom har väl lunch stäng :D haha
skulle ju vatt där 10.00 har jag bestämt för mig själv ,men
när jag e ledig vill jag göra saker som det kommer
var sak får ta sin tid :) thats me ! :D
nej nu ska jag börja sminka mig lite :) inte för myckert
vill liksom inbte se ut som ett heölt måleri som vissa gör :)
ju naturligare man sminkar sig destu bättre e det och ser mycket bättre ut :)



hörs sen
'pusskram
hanna
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0