Hej, yes i know ! dålig uppdatering

har ej haft tid att skriva :( mycket som händer nu ju :)
snart jul så man har mycket att fixa och göra i ordning med ;:)
men nu ska jag fixa min blogg ordenligt, e det inte kul med come back :)
det tyckér jag ialf :) jag menar alla stora bloggare måste ju sitta klistrade vi datan
jag strävar inte för att bli en av dom, jag skriver min blogg när jag har tid och hoppas fler och fler
som läser den :) än så länge fungerar det :) mer spänning om folk får vara nyfikna :) haha
jaja var ju och fixade mina naglAR IO FREDAGS blev ej som jag ville men fine det duger :)
fick rätta till massa fel, hinner dock inte gå ner där i morgon och kolla,´, har förökt få tag på dom
men som vanligt  svara ej folk när man behöver dom , ska försöka i morgon ialf :)
ska hjälp en tjejkopmpis att flytta i morgon :) flyttar från hörby till ängelholm :D
ME LIKE!!! haha


sitter just nu och kollar film på kanal 5 :) vilken det e får ni kolla själv :)
inget kul om jag ska sitta och berätta det här :D haha
annars har jag städat5 och tvättat nu så allt e klart innan jul :)
varit riktigt duktig tycker jag :D haha man måste berömma sig själv :)
sen har vi haft besök idag av sandra,robin & sandras syster dotter :)
så himla söt unge :) bytade jul klappar :) fick en skit fräck sak av dom :) ja jag skla lägga in bilder sen efter
detta inlägget :P

sen nu sitter jag ju som sagt och kollar film :) sitter efter ett varmt bad :)
man måste koppla av då & då :) jaha nej om jkag skulle ta kort på den vi fick av dom
och lite andra kort så får ni dom om en liten stund bara :)


hörs snart
pusskram
hanna

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0