hejhejhej, massa hej

dåligt skrivande av mig inne på bloggen  jaaaaa jag vet det
haha jag har mycket att tänka på nu för tiden och göra
det e ju december, årets stress månad :D skit störigt
svin kallt ute e dte ialf, går inte ut utan att behöva det :P hahaha
men men det e sånt som händer nu i december , kallt och tråkigt väder
jaha inte hä'nt så mycket idag, varit och kollat på en väns pappa o tejes nya lägenhet
jätte fin var den tyckt jag :)
annars har jag bara tagit det lungt och sen har jag tvättat ;)
skönt med allt tvätt rent :) skit härligt )


jaha annars inte mycket som hänt, jobbat,julpyntat och massa såna saker :)
ska vara uktigare h'är inne på bloggen tänkte jag :)
lovar att bli bättre för då blir ni alla glada ju :)
ska lägga in fler bilder :) massa annat kul som jag alltid gjoirde innan :)
så vad säger ni om detta ? ska bli kul att få tillbaka allt igen va :)
tävlingar och massa annat skoj :) men för att göra mig glad vill jag att
jag får fler läsare :) kankse ska tipsa varandras bloggar vidare ?
den som vill det får gärna säga ifrån :)


men jag tänkte ialf lägga in lite bilder jag tagit då och då :)
så får vi hoppas att dom duger än sålänge :)
hörs snart


pusskram
hanna


Its Amazing !
...
Min storasyster och hennes ena dotter Thea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0