hemma :)

jaha snart jobba igen då :/ vill inte men gör det endån :P haha
annars har jag & Matte varit iväg och fixat lite saker sen träffade
vi zarii i hyllinge och tog en cigg med henne, länge sen man träffade henne
sen hem, sen hämtade jag min arbetskollega katt som jag ska passa ikväll :D
mina katter och han fräser åt varandra _:D haha hane  så söt :D lille zeke :P
jaha nej men om jag skulle göra göra mig i ordning inför jobb,
tur det bara e till 8 ikväll, sen hem och bara sitta antaghligen,
så vi hörs när jag kommer hem sen :)
bilder kommer sen :)
jo föresetn det var en i kassan på jysk en ung tjej som sa jag var lik katey perry hahaha
som jag skrattade
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0