Vaknade sent idag :D

haha lääääääänge sedan jag fick sova till halv elva _:D gjorde det idag ialf :)
riktigt skönt var det :) länge sedan var det :D hhaha jaha inte gjort så mycket idag, mest tagit det luingt, var o handlade hem lite nyss, ska snart bege mig neråt stan :)
ska fixa mina naglar idag :) fick det i presenrtkort  på min födelsedag :)
så tänkte kan avra fin nu till jul & Nyår :)
ska lägga in bild på det senare när jag kommit hem :) blir väl
runt kvart i 5 jag e hemma från xdet skulle jag tro :)
sen slka jag göra vid mig för jag & matte ska till hans pappa & Fru o fira hans fru födelsedag :)
trevligt trevligt :) jaha annars inte mycket mer att berätta just nu :)
hoppas hon ew duktig som ska fixa mina naglar :D haha



händer för er idag då?=

pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Hoppas naglarna blev snygga!:)



Svar: Jag har fotat lite och sådär bara:P är ju så satans kallt:D



/E

2009-12-18 @ 15:21:40
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0