Modell För En Dag ....! Onsdag den 18/2 2009

Först och främst vill jag säga miljontals tack sandra & steffi att ni var med mig igår :)
hade sjukt roligt igår :) detta går vi göra om, för er som intevet så var jag och mina två tjejkompisar i malmö igår.
skulle vara modell för en dag på turning torso i malmö, jaa väl opå stationen i malmö, väntade på sandra & steffi,
sen tog vi stadsbussen ut till turning torso :) alltid lika rolig bussresa. haha =) jaa väl framme kläcker jag ur mig, AAANÄÄÄ hell no att jag går upp där, jag har fan höjdskräck, (Nått i Den Stilen ) sandra bara nä men titta upp och gå samtidigt,  jaaa visst som om det hjälpte hahahaha, jaja tog rökpaus innan vi gik in, så först när vi skulle komma in till hissen fick vi först gå igenom en glasrum typ :) haha vi kom fan inte igenom till hissen haha, steffi bara HALLÅ ! hahahaha sen skratta vi bara !sen väl in komna i hissen , vilket jävla sug i den va ! haha, jaa upp till 12 e våningen,
när vi kommer upp dit så e där sjukt mycket folk, jag bara seriöst e det alal dom före oss och nu var endån klockan tio i fyra o vui hade bokat tid till kvart över 4 ! inte fan kom vi in tillsdess men men satt o snackade under tiden ialf :)
jaa eger typ en timme skulle vi bli smikade, jag fick nästan damp på han som sminka mig, han lyssnade fan inte vad jag ville så först såg jag ut som jag vet inte vad i ansiktet för han ahde tagit svart smink runt ögonen, jag abra nej asså jag vill inte hja det så mörk, då örja han tjura, jag tänkte för mig själv, ISTÄLLET FÖR ATT BLI SUR KLÄR DIG LYSSNA PUCKO! haha tyur jag inte sa det högt, , jaa efter vi blitt sminkade var det till att fixa håret:) tack sandra för hjälpen :) jaa efter alla om och men blevman nöjd med det också :) vi trodde vi skulle komma in där efetr vi blitt sminkade så inte allt försvann, men ack så fel vi hade, vi fick sitta och vänta fram till kvart över sex, ytterligare 1 och en halv timme. jaja bara till att vänta . och det var fan det drygaste jag varit med om, har inget tålamod till att vänta =(
sen ÄNTLIGEN ropa dom upp mitt namn o sandras :) bara till att följa efter in döär man skulle ta kort :) vi fick byta om i ett omklädmingsrum, ahha fan vad kul det var, det var fan inte stort, jag höll på att trilla nåra gånger men afan det var roligt så ska inte klaga :) jaa jag fick variation på korten men sandra fick stå vid en  vägg typ hela tiden, lite tråkigt ialf :( men jaa, sen efetr det givck vi ner o tog rök paus :) sjukt röksugna haha :) efetr det trodde vi dock inyte att vi skulle vänta så länge, vi satt där från 18.15 till 20.30 innan vi var helt klara med allt och valt bilder, det var fan jobbig, skit mkt folk före. sen skulle vi bort till stadsbussen, åkte till station , krama om dom och gick till tåget mot ängelholm, tågresan bara ett or, JOBBIG! väl hemma i ängelholm kommer älsklingen o hömtar mig på stationen, väl hemma sen åt jag lite frukt bara sen la upp bildern apå bilddagboken sen gick jag fan o la mig :) SKITTRÖTT !
jaa detta var min gårdagen :)

tänkte lägga upp lite bilder från igår :)
kankse inte lägger upp alla nu men ya tålamod dom kommer under dagen annars :)



jag


 jag 2




vi två



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0