Onsdag

jaha idag, vaknade halv elva idagSKÖNT ....!sen  n guick jag och åt frukust :) MUMSIGT !
sen tog jag mig ett VAAAAAAAAARMT bad, tro mig råkade ta för varmt vatten , for upp lika kvikt som en höna bajsar hahaha :) serre !!! hahha =) jaa sen gick jag ner till ica supermarket för jag hade tydligen fått något paket :) heölt oväntat :) men men alltid roligt men överraskningar :) jaa väl nere i affäern så har inte mitt paket kommit dt skulle komma efter tre. jaha bara att bärja traska hemmåt igen då :) väl hemma satte jag mig en stund framför tv o väntade på att min älskling skulle komma hem :) 16.00 ÄNTLIGEN KOM HAN HEM , jaaa sen körde vi ner till affären o hämta ut mitt paket :) en parfym  kate moss och en väska fick jag :) blev urglad :) jaaa vafan :) sen iväg ner mot torstens för att fika med älsklingens syster sandra :) alltid lika trevligt :) jaa satt o snacka massa skit o drack kaffe i typ en och en halv timme :) sern bar det av hem till min pappa :) alltid roigt att träffa sin pappa :) och så katten o hunden såklart :) dit och hämtade en våffeltång som jah fick låna av lillasyster :) Tack Syrran Ursnällt ! jaa sen hem igen, inom älsklingens pappa o sambo o lämna bilen :) sen vandra hemmåt :) Hemma :) ÄNTLIGEN ..:::.....!! jaa hemma nu, ätit lite sen sitter här och skriver, naaaaj nu ska jag sätta mig i soffan framför tv och mysa med min älskling :) så jag säger godnatt så hörs vi i morgon :)


jag

jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0