Tv Mys :)

jag


Asså nu när jag går arbetslös så har jag blitt sån tv såpra nörd hahaha, sitter pch kollar på våra bästa år just nu :)
sen kommer ju såklart oprah efetr det. haha asså mina dagar går ut på att kolla på tv. haha vilket liv ! hahah eller inte .
men sen kommer min älskling hem :) då ska vi fika med hans syster, alltid lika trevligt, träffar inte henne så ofta imed hon inte bor i skåne :) får se vzart vi fikar idag då :) hehe =D jaha i morgon ska jag till arbetsförmedlingen för jobbgarantimöte eller vad det heter, dom kontakatr fsan aldrig en,. nu efetr ett antal månader kan dom göra det. WOW

jaja nej ska kolla vidare på tv nu :)



Puss &Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0