denna dagen

heej alla glada männsikor :)
hoppas allt är bra med alla , ! med mig är det jätte bra lite trött bara med annars e allt bara fint med mig, idag har jag städat diskat o håller på att tvätta :/ tråkigt men som jag brukar säga det är ett måste ibladn, idag har en mäklare varit och kollat på den lägenheten vi hyr i andra hand, jhan som äger den ska sälja den när vi flyttar till den andra LÄNGTAR,
jaa vad har jag mer gjort, inte så värst  mycket faktiskt, sitter och läntar till lördag, jag mattias o alex ska till jessica i höör och fira hennes födelsedag :) blr ladan i höör, rätt roligt,
 hopas bara det är bätre musik denna gången än förra haha ;P ska bli roligt :)
hoppas du följer emd camilla, länge sen man träffa de dig ju :) hade varit skit roligt :O ) jaa mer då, hmm saknar min bästa vän sandra, har ej träffat henne sen hennes födelsdag den 13 december, hon skulle kommit på nyår men blev inte så :/ tyvär. men men hoppas hon kan komma nu till denna helögen men verkar inte som det heller, =( tråkigt , verkligen jätte tråkigt,
gumman även du har mycket att tänka på tycker jag du ska ta dej upp hit o ha kul för en gång skull o slippa tänka på allt annat ! bara min åsikt,.. saknar ju dig !
jaa idag ska jag och min pokvän mattias ner till stan och handla present till jessica :) och hitta något jagkan ha på mig, annars vet jag inte vad vi ska göra, hemma och ta det lungt antar jag ;P mysigt det också. sen i morgon ska jag äntligen hämta mitt id kort :) fan vad skönt att ha id kort igen :O)
något mer som händer ?! hmm jaaduu vad jag vet blir det rätt lungt denna veckan, ingen inplanerat, ska försöka åka ner till eslöv denna veckan ialla fall. träffa mormor och dom andra, får se vilken dag det blir, får väl bli på fredag för då slutar mattias tidigt, lättare att göra det när han slutar tidigt :) tycke jag i allafall ;)
verkar inte vara någon som kommenterar min blogg, :( tråkigt, e min blogg såå ointressant ?
snälla kom igen nu gör mig lite glad  genom att kommentera den :)
puss&Kram
Hannah


älskar dig mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0