underbar 6 månaders dag

min älsklinge och jag på vår 6 månaders dag


Firade 6 månader den 16 januari :) helt underbar dag kan jag bara säga, skit trevligt kul och mysigt hade jag min änge, för er som inte vet så var vi hemma och åt god middag med tända ljus och myste, senare på kvällen var vi på bio ocg såg yesman, haha svin bra , trodde jag skulle pissa på mig så mycket jag skrattade, sen var vi hemma resten av kvällen och bara mös, riktigt mysigt för vi hinner typ alrig gå på bio annars, så det var mysigt som fan,




sen i lördags var vi bara hemma med mattias killkompis , kollade lite tf o mass sånt, annars ingen so hände då..
idag har vi varit på väla o handlat nya strumpbyxor till mig, härligt :) sen var vi hos pappa och lämnade mattias gamla data så min pappa kan laga den till han :) fikade med pappa o snackade en massa, jag kollade igenom ännu mer saker jag har hemma hos honom och tog med lite :) skönt att få bort en massa saker :) lekte med djuren hos pappa sen o fixade massa på den gamla datan jag hade hos honom med bilder osv så hankunde ta bot det så syrran har mer utrymme :) haha,

jaa har nyss ätit, och sitter och kollar på La Ink, skit kul :) min käa sambo sitter bredfid mig :) nu tänkte jag damsuga en matta o lägga ut den sen ta nått gott att dricka :) MUMSIGT VÄRRE!

jaa i morgon ska jag o min sambo till tatueraren för han ska fylla i sin tatuering, SOIN ENA ;) har massa ju :) snyggt som fan, jag ska bestämma vart jag vill ha min, ska ha ett porträtt på låret av min mamma som dog när jagvar yngre, R.I.P mamma vila i frid.


jaa sen vet jag inte mycket mer.

saknar min bästa vän sandra Gustavsson ialf :)


Puss&Kram
Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0