veckan som gått :)

Denna veckan har väl varit som alla anda, inte gjort så värst mycket TRÅKIGT men sant, måndags var jag och min pojkvän i eslöv och hälsade på min mormor och sen min storaystser och hennes familj :) TREVLIGT ! tisdags var vi bara hemma och tog det allmänt lungt faktiskt :) onsdags var vi iväg och fixade nytt id kort hos polisen sköänt som fan för nu kan jag äntligen börja göra saker igen som jag inte har kunnat på ett antal dagar :/ drygt men rätt skönt på samma gång :) hehe :)! sen ¨t vi taco med alex, (en killkompis till mig och mattias ) jaa sen var vibara hemma resten av onsdagen :) idag har mn älskling jobbat som resten av veckodagarna :) sen har vi varit och tagit en fika med hans syster, blev en cafe latte och blåbärsmufin som jag tyvär blev besviken över för där var typ ingen blåbär och sen var den helt torr :( JÄDRANS MUFFINS :p HAHA  jaa sen har vi bara suttit hemma, ätit lite o kollat på tv, min älskling har kollat på en ny bil eller ja massa nya bilar haha, sen inte mycket mer har hänt idag :/ emn härlig och undebar dag har det varit endån :) i morgon firar vi 6 månader :) undebart, blir förhoppningsvis bio o sen äta något gott :) ialf bara umgås med min sambo :) ÄLSKAR>DIG JÄTTE MYCKET MATTIAS! <3
jaaa vad mer kan man säga om veckan, UNDERBAR !
Jag är världens lyckligaste :)
!Hannah&Mattias ÄKTA KÄRLEK
ALLTID VI TVÅ
!
puss&Kram
Hannah





vi två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0