Ber om ursäkt

jag har inte kunnat blogg på några dagar nu :( sorry för detta men vi har ju varit i göteborg på metaltown :D
sen fungerade inte internet när vi kom hem heller, får tiollbaka en massa pengar för det sen har vårt nya internet
kommit nu och vi får snart hem telefonen också :) så jävla nice asså det skall bli :) jaha metaltown, SJUKT ROLIG OCH OFÖRGLÖMLIG HEÖG! fy fan vad kul vi hade asså, Tack till Emilia, Alex ,Viktor och min pojkvän mattias ;:D detta får vi fan göra om :) vi körde hem i från rund tio på morgonen :) trött som fan men skit i det :D vi kom till hotelet i göteborg runt lvart över ett, stannade sen körde vi vilse uppe i göteborg :D haha sånt som händer :)

väntade i göteborg på emilia och hennes pappa för han var tvugen att vara med i med det var han som hade fixat boendet så
vi gick i stan en runda o åt lite, :) sen komemilia, började förfesta lite sen drog vi till fesrtivalen, FY FAN MED FOLK ! haha
in där o lyssna på bra band och drack vidare, tro mig fan vad bra artisterna var, blev typ ihjäl trampad när vi stod och såg slipknot.. haha onte i fötterna hade vi alla efter allt :) men kul var det ialf :D haha
vidare hem sen på natten till hotelet, haha så var jag lite efter mattias till hans och mitt rum, så hör jag han vafan e det där.. haha jag bara hahahhahahahahahhaha en barnsäng stod på vårt rum.. o fy fan vad vi skrattade. så snabbt gick det för oss att få en unge den dagen hahah ;D dom hade givetf´vis satt in den i fel rum men endån, haha

ja blev upp dragen ur sängen runt 8 på lördagen av mattias för vi skulle ner och äta frukust :D gott som fan, värsta frukust buffen :D sen upp och dusha och sånt, göra vid sig lite och såna saker .D sen skulle vi dra till festivalen igen :D
mattias, viktor och alex gick in före mig och emilia för vi behöde hitta nån stans och pissa, o jag sätter mig på en nässla, fan vad det kändes, emilia la sig ihopa o skratta som fan D hahah.. ! sen in o festa vidare på festvialen :) ännu en lyckad kväll, orkar ej skriva allt vi gjorde så, fan vad marilyn manson var bra asså !



tack än en gång förf en as rolig helg :)


några bilder kommer antingen ikväll eller i morgon, tror jag lägger in några idag :)






varit poå stranden sen vid sjön hela dagen ;:) got som fan :)
snart sova ska jag, varmt som fan i vår lägenhet.. jobbigt :(
men men ha det bra alla :)



ps, sorry du ej fått din vinst än, har ej sett din adress f rnå idag..
skickar den denna veckan !




peace

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Tack så mycket =). Allt bra =)?

2009-07-01 @ 00:10:46
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0