Go Kväll

jaha inte skrivit på ett tagnu igen :D haha ovanligt, ska försöka ordna upp detta :)
varit iväg hela denna dagen asså och igår kom vi hem sent från center syd :D
har varit på väla med alex idag han skulle h något till sin data :D  sen vidar ei handlade hårfärg till mig ocg mattias min killle då :) jaa, sen hem till jessica och nicklas en lite runds :=) sen vidar ehemmåt, på emvägen träffa jag emilia utanför körskolan :) trevligt, vidare hem , fixa vid sig o såna saker, sen kom älsklingen hem, vidare o hämta upp viktor, sen mta nicklas o jessica på willys o deras barn, in i bilen igen haha, jävka rännande :D skit i det.. vidare ut till västersjöv  bada, jag badade dock inte, sjukt kALLT JU :d VI GRILLADE OCH SPELADE KUBB :f  kul som fan :)
sen bara hem o ta det liugt, färgar hårwet just nu :) nce, älskligen fick svart o jag chokladbrun :) älskar det :)
snart skölja av det :) ska lägga in dagensz bilder också tänkte jag :)



peace

Kommentarer
Postat av: vesna

varsågod =)

2009-06-23 @ 22:42:49
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

okejokej mailar det till dej nu :D

2009-06-23 @ 22:48:52
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0