Home Again :)

så nu är vi hemma igen, blev bara hem till mattis pappa för när vi satte oss i bilen så kände vi en konstig fuktig lukt
kollad bak o där var vatten på golvet, det har ju regnat i flera dagar här upp o  allt vatten hade kmmit in i våran bil
tack vare den stod ute och det har blåst o regnat sjukt mycket, därför vi fick in vatten i bilen, tror det var fler som fått det också tyvär. men men vi fick dra ut basådan och baksätena, sen när vi gjort det märkte vi att i reservhjulsbaljan var fylld med vatten, gud så kul, bara att ösa vatten haha, men lät den stå hos mattias pappa för att ha en fläkt som ska torka den så får vi ser hur lång tid det tar, nu ska vi göra kycklinggryta ialf :) MUMS.. ! solen e framme nu ialf :)
pusskram peace

...
allt ute ur baksäta och kofferten :(
...
Alexander var snäll som hjälpte oss ! Tack så mycket!!
matte
Älsklingen var dsånduktig så men han var för sur för att titta in i kameran :) det fatta jag såklart :P
himmel
solen tittade fram då och då, fast det blåste kallt :(
...
tog kort på mattias pappa och mias blommor i trädgården, dock bara på denna haha :D
-...
Jag gillar mitt halsband :) kankse märks :D hahaa
jag
Its My Life And I Like it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0