Stan Med Cecilia

skit tevlig dag idag med cecilia, det brja med att jag skulle förklara vägen hem till oss, hahha gick åt skogen vill jag säga hon fick springa runt som en yr höna :D men tillslut blev det bra :) satt här hemma o fixa osv, sen gick vi till stan för att äta på grafitti :) gott som fan vill jag tala om för er :) sen gick vi runt i affärer o så sen bort till interflora o handlade rosor till min kille sen handlade hon en till sin kille också, skit fina o min älsklinge blev glad för både presenten och blommorna :) tänkta lägga upp fler av dagens bilder, min blogg e cp än, får lägga in bilderna i varsitt inlägg ialf... peace !!

Kommentarer
Postat av: Zizzi :P

HAHAHAHA så ful bilden blev ^^

Men vi hade fan en sjukt trevlig eftermiddag :)

Får göras om snart igen tycker jag, alltid lika kul att umgås med dig ;P

2009-06-04 @ 09:29:21
URL: http://zezilijanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0