Taco kväll hos lillasyster

jahya idag var jag mattias nettan och viktor först på väla en runda :)
spö regnade tyvär också, sen körde vi till lillasyser och hennes kille
skulle egentligen grilla med det regnade ju som sagt så det blev taco :) skiiiit gott
men vi handlae tok för mycket saker, men strunt samma :) det var ialf gott :)
hemma nu ialf, vi sitter och kollar på tv :) snart sova ju :) det var fel på pärlorna också när vi gjorde armband skyllde jag på
tänlte lägga upp lite bioder från gårdagen ialf :) lägger upp resten av midsommar bilderna i morgon, tror inte
jag kommer att orka det idag :P sen skulle vi göra armband jag och syrran, jag fick inte rätt på det så hon fick göra et haa
taco
bilden tog jag ag min lillasyster :) tog inga egna så fick göra så här :)


Min lillasysters blogg är esks.blogg.se     för er som vill kolla in hennes :) MYCKET TREVLIG !

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0